zondag 10 december 2017

Een stem die roept, wie zal horen...?


Heb jij dat gevoel ook wel eens, dat het lijkt alsof je
een roepende in de woestijn bent? Alsof niemand naar je luistert? Je het gevoel
hebt dat je overal buiten staat, terwijl je in het middelpunt van de
aanwezigheid bent?



Nou dat is wel eens het gevoel dat mij bekruipt. Als ik
me aanpas aan de mensen om me heen, dan krijg ik nog wel eens wat respons, maar
kom ik tot de kern van mijn (levens-) bestaan, dan heb ik het gevoel alsof
iedereen massaal ‘Oost Indisch doof’ geworden is.

Lees verder op ==> 
Een stem die roept, wie zal horen...?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Haatprediker Steven Anderson niet welkom in Nederland

Eigenlijk moet ik de titel even iets aanpassen: Christen haatprediker Steven Anderson niet welkom in Nederland! Christen en dat uitroepteken...